vrijdag 28 december 2007

zomerbloemen

Lieve Lezers,

In deze donkere en laatste dagen van het jaar,heel even een lichtpuntje met prachtige zomerbloemen.
Na weken van slapeloze nachten en pijn zijn we nu hopelijk voor lang
verlost van die miserie.
Ik had het geluk voor een paar dagen mijn verjaardag te vieren en moet er bijzeggen het was er een van de bovenste plank.
Nog halfslaapdronken een eerste telefoon en daarna heeft die meerdere malen gerinkeld,'t een mailtje na het ander liep binnen en geloof het of niet er was zelfs een zelfgemaakte presentatie bij.Het was zo mooi dat ik met betraande ogen zat,ik meen het,het schoonste geschenk dat ik me maar wensen kon.De manier waarop dit was samengesteld tart elke verbeelding en ik ben de maker ervan enorm dankbaar ervoor.Zo nu weet je meteen dat ook ik een jaartje ouder ben geworden .
Een fijne dag voor allen en tot de volgende.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: