vrijdag 14 december 2007

beterschap

Hallo allemaal,hier zijn we weer,wellicht waren enkelen onder U ongerust geworden maar pleuien staat niet in mijn dagboek.Wil je nu wat weten,'k heb verleden nacht geslapen als een roos,na een hele reeks slapeloze nachten als gevolg van een pijnlijke schouder waar de beste zalf en de sterkste pijnverzachters niet konden aan verhelpen.
Blij als een kind dat Sinterklaas was tegengekomen ben ik van morgen opgestaan.Gelukkig heeft deze periode niet zolang geduurd als het vormen van een nieuwe regering maar dat zal mij momenteel een zorg wezen hoor.
En nu maar hopen dat de volgende nachten even goed zijn want ik moet goed uitgerust zijn daar het over enkele dagen een bijzondere dag is voor mij.
Hou je allen taai en tot de volgende....................
Posted by Picasa

1 opmerking:

Raymond zei

Groot gelijk jongen dat ge niet zinnens zijn van te pleujen. 't Leven es veel te schune!Nog veel groetjes van achter den draai!